Пошуковий запит: (<.>A=Трофімчук В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Денисюк Л. Фoрмувaння cпецiaлiзoвaнoї кoмунiкaтивнoї кoмпетенцiї у гaлузi говоріння [Електронний ресурс] / Л. Денисюк, В. Трофімчук, Н. Данілова // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 112-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_35
|
2. |
Мороз Л. В. Зарубіжні методичні концепції навчання іншомовному писемному мовленні [Електронний ресурс] / Л. В. Мороз, В. М. Трофімчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 25. - С. 209-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_25_74
|
3. |
Дуброва А. С. Дослідження особливостей перекладу англійських фразеологізмів [Електронний ресурс] / А. С. Дуброва, В. М. Трофімчук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 2. - С. 209-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_2_43
|
4. |
Трофімчук В. М. Дидактичні підходи до конструювання змісту курсу "Основи техніки і технології" в сучасних умовах [Електронний ресурс] / В. М. Трофімчук, Л. О. Трофімчук, В. М. Юрчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 181-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_10_53
|
5. |
Мороз Л. В. Сугестопедія як метод інтенсивного навчання іноземної мови [Електронний ресурс] / Л. В. Мороз, А. С. Дуброва, В. М. Трофімчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2016. - Вип. 13(2). - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_13(2)__19
|
6. |
Мороз Л. В. Використання інноваційних технологій у процесі іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. В. Мороз, А. С. Дуброва, В. М. Трофімчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2016. - Вип. 14. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_14_25 Обгрунтовано погляди на деякі аспекти теоретико-методичних досліджень використання інноваційних технологій у фаховій підготовці майбутнього вчителя та запропоновано авторське бачення особливостей їх застосування у вищій школі.
|
7. |
Мороз Л. В. Використання методу портфоліо в практиці навчання іноземної мови [Електронний ресурс] / Л. В. Мороз, В. М. Трофімчук, С. С. Василькевич // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 17. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_17_21
|
8. |
Трофімчук В. М. Психолого-педагогічні особливості формування художньо-конструкторських знань та умінь старшокласників у процесі трудової підготовки [Електронний ресурс] / В. М. Трофімчук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки. - 2010. - Вип. 7. - С. 222-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_013_2010_7_47
|
9. |
Рибіцький І. В. Основні чинники енергоємності газотранспортної системи України та роль управлінських заходів для їх зменшення [Електронний ресурс] / І. В. Рибіцький, В. І. Трофімчук, М. О. Карпаш // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2017. - № 4. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2017_4_3 Розглянуто основні причини високої енергоємності газотранспортної системи України (ГТС) та основні чинники, які на неї впливають. Проведено аналіз управлінських заходів з позиції їх впливу на енергоефективність роботи ГТС. Доведено можливість зменшення енергоємності ГТС шляхом переходу від традиційних техніко-економічних заходів до організаційних методів.
|
10. |
Рибіцький І. В. Відбір тепла із лінії трубопроводів охолоджуючого масла газоперекачуючого агрегату та способи його ефективного використання [Електронний ресурс] / І. В. Рибіцький, В. І. Трофімчук // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2019. - Вип. 6. - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2019_6_20
|
11. |
Романюк С. К. Ефективність змішаного навчання у процесі викладання іноземної мови за професійним спрямуванням на немовних спеціальностях [Електронний ресурс] / С. К. Романюк, В. М. Трофімчук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2020. - Вип. 9. - С. 118-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2020_9_32
|
12. |
Романюк С. К. Застосування когнітивних технологій у процесі викладання іноземної мови на немовних факультетах [Електронний ресурс] / С. К. Романюк, В. М. Трофімчук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 190-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2018_2_52
|
13. |
Романюк С. Корпусний підхід у навчанні іноземних мов у ЗВО [Електронний ресурс] / С. Романюк, В. Трофімчук // Інноватика у вихованні. - 2021. - Вип. 13(1). - С. 192-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2021_13(1)__21
|
14. |
Трофімчук В. І. Аналіз методів оцінки економічного ефекту від впровадження проектів енергетичної ефективності [Електронний ресурс] / В. І. Трофімчук, В. І. Савельєв // Енергетика: економіка, технології, екологія. - 2020. - № 1. - С. 68-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eete_2020_1_10 Розглянуто три методики для розрахунку економічного ефекту на прикладі впровадження інвестиційного проекту по відбору тепла із лінії автоматичного повітряного охолодження масла під час роботи компресорної станції по транспортуванню природного газу. Для можливості прийняття рішення щодо ефективності інвестицій по проекту проаналізовано чинники, які вплинуть на економічний ефект під час реалізації проекту. Представлено діючу в газотранспортній системі методику по розрахунку економічного ефекту. Дана методика є статичною відносно оцінки руху грошових коштів та не враховує, що вартість грошей з часом змінюється. Ефективність інвестиційного проекту розраховано за іншою методикою, яка, згідно з міжнародними стандартами бізнес-планування, визначає основні показники економічної ефективності інвестиційних проектів. Недоліками приведених методик є те, що вони не враховують факторів (ризиків), які можуть виникнути під час експлуатації проекту енергоефективності та будуть впливати на його ефективність. Для оцінки ризиків і можливості аналізування їх впливу на показники ефективності інвестиційного проекта було вибрано метод імітаційного моделювання Монте-Карло. Визначено основні ризики, які можуть впливати на показники економічної ефективності інвестиційного проекту. Застосування методу Монте-Карло надало змону проаналізувати всі можливі наслідки рішень в ході реалізації проекту і оцінити вплив ризиків на показники ефективності проекту, що забезпечило більш високу ефективність прийняття рішень за умов невизначеності. Побудовано діаграму Торнадо, яка показала, що найбільш впливовими ризик-факторами є ціна на газ та напрацювання в опалювальний період. Діаграма Торнадо надала змогу кількісно оцінити вплив ризик-факторів на показники ефективності проекта.
|